sobota 15. června 2013

Tašky pro synovce

Na oslavu 4. narozenin mých dvojčecích synovců jsem nemusela přemýšlet moc dlouho, co klukům pořídím. Trochu jsem si je oťukla předem a nespletla bych se. Oba mají na svůj věk nebývale jasno, co je baví - a to mne baví. 
Tašky se budou hodit vždycky. Střihem jsou super i do školky na výlet místo batůžku. Vejde se tam pohodlně lahev s pitíčkem, dobrůtka a fůra nezbytných hraček.
Obrázek jsem si půjčila z nabídky internetu, v tiskárně mi ho pěkně napekli na plátno a pak oboustranným vlizelínem nažehlila na přední díl. Cik cak prošití to pěkně podrží na místě a kluci si tašku vždycky poznají.
Konstrukce je podle Bellet. Tašky se šily moc pěkně, jen mne nebavil šikmý proužek na začištění vnitřních švů................
Měla jsem radost, že kluci měli radost............. Chybí mi foto s klukama.............. Tašky jsou tady..................




5 komentářů:

  1. Reni máš je naprosto dokonalé! Krásné a profi ušité:-)
    Šikmé proužky já taky nerada, vnitřní švy schovám do podšívky, je to rychlejší:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Renčo, zase pěkné taštičky.Ty se určitě synovečkům líbí.M.

    OdpovědětVymazat
  3. JÁ MÁM TAK STRAŠNĚ NESKUTEČNĚ ŠIKOVNOU ŠVAGROVOU :))))))))))))))))))))))))............................."zavírám pusu s ukroucenou hlavou a dávám pomyslně klobouk dolů!!!"
    Vendy

    OdpovědětVymazat
  4. Reni, Ty jsi šikulka, kráááásné.

    OdpovědětVymazat