neděle 17. listopadu 2013

Kabelka Allison

Kabelka podle postupu osvědčené autorky Ivanky "Belletkové".
Kdyby měl můj stroj ruce, tak mi za tu koženku určitě nafackuje ;)





5 komentářů:

  1. Renčo, už jsi mi tu chyběla. Zase taková nádhera.
    Jsi skutečně mooooooooooooooc šikovná. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka vypadá senzačně, s tou koženkou to musela být práce, ale výsledek stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je parádní a co se týká koženky, tak máš můj obdiv, jak jsi ji přemohla.

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem chválila v galerii u Bellet, ale musím ještě tady. Kabelka je FANTASTICKÁÁÁÁ. Snad se do ní taky pustím, když vidím, jak ty ji máš krásnou. Chodím se na ni dívat :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, až teď jsem našla tvůj komentář u mě na blogu a dotaz na puf.... Moje pufy jsou z jednoho klubka. Tak na dětský ti to jedno stačit bude. Případně mi napiš na email.

    OdpovědětVymazat